در عمل انجام شده بازاریابی تلفنی

این تکنیک بازاریابی و فروش تلفنی کمی جسورانه است - در این تکنیک ، فروشنده باید فرض را بر این بگذارد که چیزی را به مشتری فروخته است و حالا نوبت مشتری است که اگر نمی خواهد پیش برود ، باید اعلام نماید.

مثال : مثل زمانی که از مغازه دار می پرسید این چند ؟ او برای شما آمده پرداخت می کند . شما در عمل انجام شده قرار می گیرید.

اگر فروشنده بتواند این فرض را در عمل با کلام خود به دسترسی انجام دهد ، برای مشتری عقب نشینی از فروش بسیار سخت است. اما اگر فروشنده حرفه ای نباشد ، می تواند روی مشتری اثر منفی گذاشته و موجب فراری دادن مشتری گردد. پس این تکنیک بازاریابی و فروش تلفنی یک چاقوی دو لبه است که خیلی باید مواظب بود.

در عمل انجام شده بازاریابی تلفنی

این تکنیک بازاریابی و فروش تلفنی کمی جسورانه است - در این تکنیک ، فروشنده باید فرض را بر این بگذارد که چیزی را به مشتری فروخته است و حالا نوبت مشتری است که اگر نمی خواهد پیش برود ، باید اعلام نماید.

مثال : مثل زمانی که از مغازه دار می پرسید این چند ؟ او برای شما آمده پرداخت می کند . شما در عمل انجام شده قرار می گیرید.

اگر فروشنده بتواند این فرض را در عمل با کلام خود به دسترسی انجام دهد ، برای مشتری عقب نشینی از فروش بسیار سخت است. اما اگر فروشنده حرفه ای نباشد ، می تواند روی مشتری اثر منفی گذاشته و موجب فراری دادن مشتری گردد. پس این تکنیک بازاریابی و فروش تلفنی یک چاقوی دو لبه است که خیلی باید مواظب بود.

4- تمامه ؟

در پایان فرایند فروش باید یک سوال مناسب پرسید که نشانه احترام به مشتری است که نشان می دهد شما از نیازهای وی مطلع هستید . ما انواع سوال داریم و همیشه در دوره های آموزش فروشندگی حرفه ای خود آن تحت rdquo; هنر سوال پرسیدن rdquo; یاد می نماییم که هر نوع برای یک جای بخصوص از فرایند فروش است.

  • نظرتان چیست ؟
  • چطور است ؟
  • در خصوص موارد مطرح شده ، سوالی دارید ؟
  • می توانیم یک تاریخ برای بحث بیشتر در مورد این تعیین کنیم؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات فروشندگان ، پیدا نکردن سوال مناسب برای پرسیدن است و هر تماسی نیاز به سوالات خاص خود را دارند ، زیرا مشتریان بالقوه و مشتریان کنونی همه دوست دارند از آن ها قدردانی شود.

- رفتن سر اصل قضیه

یکی از تکنیک های خیلی واضح در بازاریابی و فروش تلفنی ، درخواست مستقیم از مشتری برای سفارش دادن محصول یا خدمت شما است. دقیقا ، چرا فروشنده به صورت مستقیم از مشتری نخواهد که بخرد ؟ چرا نباید شما به صورت مستقیم به نام فیل درون اتاق اشاره نمایید ؟

از مشتری راغب می شود به راحتی سوال مستقیم برای دریافت سفارش پرسید. یک تفکر غالب ولی غیرمعقول وجود دارد که به فروشنده ها می گوید که حتما در بازاریابی و فروش تلفنی باید از حقه های هوشمندانه استفاده نمود تا مشتری نفهمد این تماس یک تماس برای فروش است. مثال :

از شرکت e تماس گرفته ام ، برای شما یک کارت دعوت به سمینار صادر شده ، به چه آدرسی باید بفرستم ؟

ما با همکاری موسسه معتبر آلمانی در تهران یک همایش برگزار می نماییم که شما می توانید در آن با مشتریان خود آشنا شوید ، در ضمن معاون وزیر هم به شما لوح خواهند داد ؟ به قول انگلیسی زبان ها So what ?

اما مشتری بالقوه این را متوجه می شود . اگر این فروشنده از مشتری به صورت مستقیم می پرسید ، حتما کمتر موجب ناراحتی مشتری می شد ، حتی ممکن است موجب شود از صداقت شما خوششان آید و از شما خرید نمایند.

6- چهارچوب زمانی

اگر با مشتری راغب خود بر روی یک چهارچوب زمانی به توافق برسید ، بسیار کمک کننده خواهد بود. این کار نه فقط شانس شما را برای ادامه فرایند فروش افزایش می دهد ، یک تصویر واضح و مشخص از وضعیت به مشتری می دهد.

به صور سنتی تماس تلفنی باید صاف ، جذاب و یک دست باشد ، زیرا حتما فروشنده به پایان دادن فرایند فروش ، تا پیش از تغییر نظر مشتری می اندیشد. اما مشتری نیز علاقه مند است که بداند بعد از سفارش دادن ، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و فروشنده چه خواهد کرد.

منبع:

https://virgool.io/@IranMCT/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-m0kellmdfhmb

https://cycling74.com/author/5fe4eb9e4cf2ee6cb63677ed

بازاریابی تلفنی

آموزش فروش تلفنی

، ,مشتری ,یک ,فروشنده ,؟ ,تلفنی ,در عمل ,این تکنیک ,فروش تلفنی ,بازاریابی و ,است که ,باید اعلام نماید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


mandy تولیدی فلاکس چای onlinefile تُرَنج وِب ایران سایت Helen's life زبان انگليسي را با فيلم هاي آموزشي بياموزيد novel اخبار فیلم و آهنگ و تکنولوژی نمایندگی بیمه ایران تهران
دزدگ